maanantai 3. maaliskuuta 2014

"HENKKA & MAUKKA"










  Ihana, ihana vaateketju! 

Useimmiten suuntaan ensimmäiseksi H&M;n osastoja koluamaan, kun lähden vaateostoksille.

Sieltä löytää pienelläkin rahalla suloisen pastellisia tai klassisia vaatteita kevään piristykseksi.
Laatu on mielestäni hyvä, ainakin minun mittapuussani. Hinta on sopiva, ainakin minun kukkarolleni 
ja ulkonäkö ...hmmm...ihanan skandinaavisia, rentoja, ruotsalaisia :) !!! Ainakin minun makuuni justiinsa rakastettavia.

                                             
                                               "Henkka ja maukka", onneksi löytyy läheltä <3.

                                                    Keväistä & aurinkoista alkavaa viikkoa,
                                                                                    Kirsi
                                                                   

2 kommenttia:

  1. Minä olen todennut saman,sieltä tulee paljon osteltua vaatteita,vaikka toki muitakin merkkejä käytän. Kauniita sävyjä sinun vaatteissa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä, ihanuuksia pullollaan. :) Kiva kun kävit pistäytymässä ja kiitos <3

      Kirsi

      Poista